söndag 24 april 2016

Ångest...

Jag vet att jag mår så dåligt, mår illa och får jätte jätte jättemycket ångest efter att jag har ätit godis, fikabröd, naturgodis... Men ändå så ska jag trycka i mig det... Varför då? (Kan man undra)

Nu är jag inne i en period igen då jag känner mig helt och hållet så jädra värdelös.. 
Jag har lite smått börjat gå upp i vikt igen. Jag märker det, inte bara på vågen, utan på kläder och framförallt på trosorna. De sitter tajtare än någonsin nu... 
Provade två klänningar idag, och de satt som kroppsstrumpor på mig... (Jag fick dock jäkligt snygga tuttar i de klänningarna 😝)
Och när jag mår så här, då äter jag, även fast att jag är så in åt skogen mätt så trycker jag i mig godis efter maten. 
MEN imorgon är det måndag, och oavsett vad vågen visar så (kommer det nog komma en tår eller två) är det STOPP nu!! 
Hjälp mig för allt i värden att komma i mål. Jag behöver motivation och en stor jäkla spark i baken så det ömmar i en hel månad om skinkorna...

“Everyday may not be good, but there is something good in every day”


Inga kommentarer: